v. 15 n. 3 (2020): Setembro - Dezembro

Publicado: 2020-06-16

Artigos

  • Networks and Speed of Internationalization: A Multiple Case Study of Emerging Market IT Firms

    Renado Dourado Cotta de Mello, Leonardo Gustavo Pereira Barreto, Clarice Secches Kogut
    01-16
    DOI: https://doi.org/10.18568/internext.v15i3.585
  • Impactos no Comportamento do Frete: Uma Aplicação de Equilíbrio Geral Computável para os Produtos Agropecuários do Brasil

    Guilherme Asai, Carlos Alberto Piacenti, Angelo Costa Gurgel
    17-33
    DOI: https://doi.org/10.18568/internext.v15i3.556
  • Direct Trade in the Specialty Coffee Market: Contributions, Limitations and New Lines of Research

    Elisa Reis Guimarães, Antônio Carlos dos Santos, Paulo Henrique Montagnana Vicente Leme, Angélica da Silva Azevedo
    34-62
    DOI: https://doi.org/10.18568/internext.v15i3.588
  • Internacionalização e Sustentabilidade Empresarial no Brasil

    Ítalo Carlos Soares do Nascimento, Andressa Ruth Sousa Santos, Adriano Fleck de Paula Pessoa, Daniel Barboza Guimarães, Sílvia Maria Dias Pedro Rebouças
    63-79
    DOI: https://doi.org/10.18568/internext.v15i3.591
  • Fatores Determinantes de Inserção nas Cadeias Globais de Valor: Uma Análise da Participação da Indústria Mineral

    Ludmila Martins Floris, Cristina Lélis Leal Calegário, Ednilson Sebastião Ávila, Rafaela Maiara Caetano
    80-102
    DOI: https://doi.org/10.18568/internext.v15i3.583
  • Slow Profile: Estudo das Orientações ao Consumo de Slow Fashion

    Érica Maria Calíope Sobreira, Clayton Robson Moreira da Silva, Cláudia Buhamra Abreu Romero
    103-127
    DOI: https://doi.org/10.18568/internext.v15i3.589

Applied Research Articles

  • An Assessment of Consumer Perception of the Brand Personality of Globacom, Nigeria

    Oladipupo Folorunsho Ajeyalemi, Bolajoko Nkemdillim Dixon-Ogbechie
    128-140
    DOI: https://doi.org/10.18568/internext.v15i3.574